niedziela, 7 lutego 2016

Nowe życie starego stołka

Ostatnio wybrałam się na Flohmarkt, nie mając konkretnego celu. Pomyślałam- a nóż coś się trafi! 
Zielony stołek leżał zapomniany, pod stertą innych szpargałów. Od razu miałam na niego wizję, a że nie kosztował dużo, ani chwili się nie zastanawiałam. Postanowiłam zmienić mu obicie i nadać charakteru. Idealnie wpasowała się biało- czarna krateczka z zieloną wypustką dookoła. Pozostaje jeszcze kwestia nóżek, nie wiem czy coś z nimi robić, ale póki co, zostają takie jakie są! 
Tapicerowanie tak mi się spodobało, że szukam już kolejnych sprzętów, które można zmienić :)


 przed zmianami:


 bez odzienia ;)

przymiarki

gotowy taboret- tu jako stolik :)




Pozdrawiam, Magda
 

3 komentarze:

  1. zmiana obicia a ile dała. Bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. super,że się podoba! czasem wystarczy chwilka pracy a za to jaki efekt! :)

      Usuń